Zavarujte svoje podjetje pred neplačniki s Plačniško asistenco.
Akcija do 31. 12. 2014: Naročite Plačniško asistenco in dobite Asistenco za dom za eno leto BREZPLAČNO!
VečV Elektru Gorenjska Prodaja veliko pozornosti namenjamo zadovoljstvu naših odjemalcev. Veseli smo vsake pohvale, prav tako z vso resnostjo obravnavamo pritožbe, iz katerih črpamo ideje, kako lahko izboljšamo kakovost naših storitev in gradimo odnos z odjemalci, ki je v obojestransko zadovoljstvo.
Pohvale in pritožbe lahko pošljete na [email protected].
V skladu s 50. členom Energetskega zakona (Uradni list RS št. 17 z dne 7. 3. 2014) objavljamo izvleček Pravilnika o pritožbenem postopku.
Pritožbe lahko posredujete v naslednjih oblikah:
Pritožba mora vsebovati naslednje informacije o pritožniku:
Pritožbeni postopek je urejen na dveh stopnjah. Prvo pritožbo, ki prispe v družbo s strani odjemalca (pritožnika), se obravnava kot pritožbo na prvi stopnji.
V Elektru Gorenjska Prodaja bomo pritožbo obravnavali in odgovorili najkasneje v roku osmih dni. Če odjemalec ni zadovoljen z odgovorom, lahko ponovno vloži pritožbo. Ta pritožba se obravnava kot pritožba na drugi stopnji izvensodnega postopka.
Na drugi stopnji bomo pritožbo v reševanje poslali imenovani neodvisni in nepristranski osebi, ki mora pritožbo rešiti najkasneje v dveh mesecih.
Imenovane neodvisne in nepristranske osebe
Priloga | Obseg |
---|---|
![]() |
1.14 MB |
![]() |
64.51 KB |