Pogosta vprašanja
Ali se z ustanovitvijo nove družbe za odjemalce kaj spremeni?
Za odjemalce se zaradi ustanovitve nove družbe ne spremeni nič. Postopek izčlenitve predvideva univerzalno pravno nasledstvo in solidarno odgovornost matične družbe do novonastale družbe. Končni odjemalci, razen formalnosti, to je novega videza računa in novega logotipa, ne bodo čutili sprememb.
S kom urejam stare stvari, ki so nastale pred 1. 9. 2011?
Stranka lahko vse stvari, ki jih je do 1. 9. 2011 urejala pri dobavitelju elektrike Elektro Gorenjska, ureja na enak način, pri podjetju Elektro Gorenjska Prodaja, ki se nahaja na isti lokaciji, na enakih telefonskih številkah in z istimi predstavniki, s katerimi je komunicirala pred 1. 9. 2011.
Kaj pridobijo odjemalci z ustanovitvijo nove družbe?
Izčlenitev ni sama sebi namen. Novo nastala družba bo z izčlenitvijo imela boljše možnosti razvoja. S tem pa bodo pridobili tudi končni odjemalci, in sicer večjo prilagodljivost, nova družba bo ponudila nove pristope, nove produkte, neobremenjeno bodo lahko razvijali svoje poslovanje in strategije.
Ali je lokacija nove družbe enaka?
Da, lokacija nove družbe je enaka, Ulica Mirka Vadnova 3, Kranj, prav tako brezplačna številka klicnega centra 080 22 04.
Kakšna je lastniška struktura podjetja Elektro Gorenjska Prodaja?
Elektro Gorenjska Prodaja je v 100 % lasti Elektra Gorenjska. Z ustanovitvijo nove družbe se ne spremeni nič.
Ali so kakšne spremembe pri plačevanju računov za elektriko?
Za odjemalce ostaja nespremenjen način plačevanja računov za elektriko. Odjemalci bodo opazili le spremembe v barvi znaka na računu.
Ali bom zdaj mesečno prejemal dva računa za elektriko?
Odjemalci bodo tudi pri Elektru Gorenjska Prodaja mesečno prejeli en račun za elektriko. Za odjemalca se tako ne spremeni nič.
Kaj je razlog za ustanovitev nove družbe?
Evropska unija je že leta 1996 odločila, da se morajo distribucijska podjetja organizirati drugače. Zahteve EU, spremenjena zakonodaja, ugotovitev revizijskega poročila; vsi ti organi zahtevajo, da morajo elektrodistribucijske družbe v letošnjem letu izpeljati postopek izčlenitve tržne dejavnosti oziroma nakupa in prodaje elektrike.
Ali bodo kakšni dodatni stroški za odjemalce zaradi novo nastale družbe?
Ne, zaradi novo nastale družbe odjemalci ne bodo imeli nobenih stroškov.
Ali je kakšna sprememba pri mesečnem sporočanju stanja števca?
Način sporočanja stanja števca je enak kot do 1. 9. 2011. Odjemalci lahko sporočajo stanje števca na brezplačno telefonsko številko klicnega centra 080 22 04, na spletnem mestu www.porabimkarrabim.si in prek eStoritev na spletnem mestu www.eg-prodaja.si.
Ali mora odjemalec kaj storiti (sprememba pogodbe, računi, trajniki)?
Zaradi spremenjenega načina poslovanja odjemalcem ne bo treba storiti nič.
Ali se bodo cene elektrike spremenile oziroma ali bomo ponudili kaj novega?
Cene elektrike ostajajo nespremenjene. Nova družba pripravlja nove ponudbe in ugodnosti, ki bodo še bolj zanimive za odjemalce in jih bo predstavila takoj, ko bodo pripravljene za trg.
Ali je možno spremembe pogodbenega razmerja urejati preko spleta?
Trenutno tovrstnih sprememb še ni mogoče urejati prek spleta, vendar že razvijamo aplikacije, ki bodo ponudile tudi to možnost.
So predvidene kakšne nove ugodnosti, novi paketi?
Nova družba pripravlja novosti. Tudi v prihodnje bodo ponujali storitve po ugodnih pogojih.