X

Pogosta vprašanja in odgovori

V katerih primerih moram podpisati novo pogodbo?

V primeru nove ali ponovne priključitve na omrežje, če se spremeni plačnik na merilnem mestu in v primeru zamenjave sklenete novo pogodbo z izbranim dobaviteljem električne energije.

Za kakšno obdobje se sklepa nova pogodba?

Pogodba o dobavi električne energije in pogodba o dostopu do omrežja se sklene za nedoločen čas, razen v primerih, pri katerih je bilo izdano začasno soglasje za priključitev. Ob zamenjavi svojega dobavitelja električne energije lahko prekinete obstoječo pogodbo o dobavi električne energije in sklenete novo, medtem ko pogodba o dostopu do omrežja ostane veljavna.

Zakaj bi izbral Elektro Gorenjska Prodaja za svojega dobavitelja električne energije?

V Elektru Gorenjska Prodaja vam prihranimo čas, saj vam ob podpisu pogodbe o dobavi električne energije uredimo tudi dostop do omrežja. S podpisom pogodbe za dobavo električne energije nas namreč pooblastite, da v vašem imenu izpeljemo postopek za sklenitev pogodbe o dostopu do omrežja pri Sistemskem operaterju distribucijskega omrežja.

Trudimo se, da je vaša oskrba z električno energijo zanesljiva, kakovostna in konkurenčna.

Kaj moram narediti, če želim, da postane Elektro Gorenjska Prodaja moj novi dobavitelj električne energije?

Vse, kar je treba narediti je, da nas pokličete na brezplačno telefonsko številko klicnega centra 080 22 04, nam pišete na elektronski naslov [email protected] ali se oglasite na informacijskem pultu. Z vami bomo sklenili pogodbo o dobavi električne energije. Na podlagi podpisane pogodbe in vašega pooblastila bomo izvedli postopek za zamenjavo dobavitelja. Električno energijo vam bomo začeli dobavljati prvega v mesecu, če bo predpisana zahteva za zamenjavo dobavitelja prijavljena pri Sistemskem operaterju distribucijskega omrežja (SODO) najkasneje do desetega dne v predhodnem mesecu. Ob zamenjavi dobavitelja bo SODO odčital vaš števec.

Kje dobim podrobnejše informacije o pogojih dobave električne energije?

Pogoji dobave so natančneje predstavljeni v Ponudbi za oskrbo gospodinjskih odjemalcev.

Kdo so ostali ponudniki električne energije in kakšna je njihova ponudba?

S podatki o dobaviteljih električne energije na slovenskem trgu razpolaga Javna agencija RS za energijo.

Kako naj primerjam različne ponudnike elektrike med seboj?

Pri primerjavi ponudnikov je najpomembneje, da primerjate enakovredne sestavine ponudbe, na primer samo ceno električne energije brez stroška za uporabo omrežij (omrežnine), trošarine in morebitnih drugih dodatkov. Bodite pozorni tudi na to, ali je DDV že zajet v ceni ali ne.

Kako zamenjam dobavitelja električne energije?

Po 1. juliju 2007 lahko podpišete novo pogodbo o dobavi električne energije, če se odločite za zamenjavo dobavitelja. Izbrani dobavitelj z vašim pooblastilom izvede postopek zamenjave dobavitelja in vam začne dobavljati električno energijo prvega v mesecu, če je predpisana zahteva za zamenjavo dobavitelja prijavljena pri Sistemskem operaterju distribucijskega omrežja (SODO) najkasneje do desetega dne v predhodnem mesecu. Ob zamenjavi dobavitelja  SODO odčita vaš števec.

Kaj se zgodi, če ne podpišem pogodbe o dobavi električne energije z nobenim dobaviteljem?

Vsak upravičeni odjemalec mora imeti v skladu z zakonodajo sklenjeno pogodbo o dobavi električne energije z izbranim dobaviteljem in pogodbo o dostopu do omrežja s sistemskim operaterjem distribucijskega omrežja. To je hkrati pogoj, da se novi odjemalec lahko priključi na omrežje.

Ali lahko ostanem brez elektrike, če dobavitelj, s katerim imam sklenjeno pogodbo, od nje odstopi?

Če odjemalcu, ki je priključen na omrežje, preneha veljavnost pogodbe o dobavi električne energije zaradi nesolventnosti ali nelikvidnosti dobavitelja, mu je SODO na njegovo zahtevo dolžan zagotavljati dobavo v okviru zasilne oskrbe po javno objavljenem ceniku. Ceno električne energije za zasilno oskrbo določi SODO. Cena je višja od primerljivih tržnih cen, ne sme pa jih presegati za več kot 25 %.

Kaj je trajnik?

Trajnik oziroma direktna obremenitev je vrsta trajnega naloga, pri katerem pooblastite banko, da z vašega osebnega računa poravnava obveznosti do podjetij za njihove opravljene storitve, na primer plačilo elektrike. Podjetje vam bo poslalo obvestilo o nameravani obremenitvi računa pred datumom plačila. Tako boste imeli možnost, da sporočite morebitno napako višine plačila.

Zakaj bi plačeval račune prek trajnika?

Trajnik je zelo preprost način plačevanja računov, ki ima naslednje prednosti:

  • je najcenejši način plačila z nizko proivizijo ali brez previzije (odvisno od vaše banke),
  • nižje mesečno nadomestilo,
  • ni vam treba čakati v vrsti pred okenci v banki ali na pošti,
  • ne morete izgubiti položnice ali pozabiti na plačilo ter
  • prihrani vam čas in denar.

Koliko me bo stalo odprtje trajnika?

Odprtje trajnika je brezplačno.

Kako lahko odprem trajnik?

Trajnik lahko odprete z osebnim obiskom na banki, pri kateri imate odprt osebni račun. Da bi vam prihranili pot na banko, vas vabimo, da pooblastilo za odprtje trajnika brez dodatnih stroškov izpolnite na informacijskem pultu na sedežu družbe Elektro Gorenjska Prodaja d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 3 v Kranju.
Še hitreje in brez čakanja pa si lahko na našem spletnem mestu natisnete pooblastilo, ga izpolnite in pošljete na sedež podjetja.

Pri katerih bankah lahko Elektro Gorenjska Prodaja odpre trajnik?

Na osnovi prejetega izpolnjenega in podpisanega pooblastila bomo uredili vse formalnosti v zvezi z odprtjem trajnika na vaši banki.

Kdaj bo banka izvedla plačilo za električno energijo?

Pri plačevanju računov za električno energijo prek trajnika bo banka z vašega osebnega računa poravnala obveznosti do Elektra Gorenjska Prodaja 18. dan v mesecu.

Kako vem, koliko bom plačal za elektriko?

Vsak mesec vam bomo približno teden dni pred datumom plačila poslali obvestilo o nameravani obremenitvi računa za električno energijo. Obvestilo je enako kot račun, ki ga prejemate, le da je priložena položnica prazna.

Kaj lahko naredim, če je na računu za trajnik napaka?

Če bi na računu prišlo do napake v višini zneska za porabljeno električno energijo, nas o napaki obvestite do 3. dne v mesecu na brezplačno telefonsko številko klicnega centra 080 22 04 (za klice iz tujine: +386 4 20 83 111) ali po elektronski pošti na naslov [email protected].

Ali se z ustanovitvijo nove družbe za odjemalce kaj spremeni?

Za odjemalce se zaradi ustanovitve nove družbe ne spremeni nič. Postopek izčlenitve predvideva univerzalno pravno nasledstvo in solidarno odgovornost matične družbe do novonastale družbe. Končni odjemalci, razen formalnosti, to je novega videza računa in novega logotipa, ne bodo čutili sprememb.

S kom urejam stare stvari, ki so nastale pred 1. 9. 2011?

Stranka lahko vse stvari, ki jih je do 1. 9. 2011 urejala pri dobavitelju elektrike Elektro Gorenjska, ureja na enak način, pri podjetju Elektro Gorenjska Prodaja, ki se nahaja na isti lokaciji, na enakih telefonskih številkah in z istimi predstavniki, s katerimi je komunicirala pred 1. 9. 2011.

Kaj pridobijo odjemalci z ustanovitvijo nove družbe?

Izčlenitev ni sama sebi namen. Novo nastala družba bo z izčlenitvijo imela boljše možnosti razvoja. S tem pa bodo pridobili tudi končni odjemalci, in sicer večjo prilagodljivost, nova družba bo ponudila nove pristope, nove produkte, neobremenjeno bodo lahko razvijali svoje poslovanje in strategije.

Ali je lokacija nove družbe enaka?

Da, lokacija nove družbe je enaka, Ulica Mirka Vadnova 3, Kranj, prav tako brezplačna številka klicnega centra 080 22 04.

Kakšna je lastniška struktura podjetja Elektro Gorenjska Prodaja?

Elektro Gorenjska Prodaja je v 100 % lasti Elektra Gorenjska. Z ustanovitvijo nove družbe se ne spremeni nič.

Ali so kakšne spremembe pri plačevanju računov za elektriko?

Za odjemalce ostaja nespremenjen način plačevanja računov za elektriko. Odjemalci bodo opazili le spremembe v barvi znaka na računu.

Ali bom zdaj mesečno prejemal dva računa za elektriko?

Odjemalci bodo tudi pri Elektru Gorenjska Prodaja mesečno prejeli en račun za elektriko. Za odjemalca se tako ne spremeni nič.

Kaj je razlog za ustanovitev nove družbe?

Evropska unija je že leta 1996 odločila, da se morajo distribucijska podjetja organizirati drugače. Zahteve EU, spremenjena zakonodaja, ugotovitev revizijskega poročila; vsi ti organi zahtevajo, da morajo elektrodistribucijske družbe v letošnjem letu izpeljati postopek izčlenitve tržne dejavnosti oziroma nakupa in prodaje elektrike.

Ali bodo kakšni dodatni stroški za odjemalce zaradi novo nastale družbe?

Ne, zaradi novo nastale družbe odjemalci ne bodo imeli nobenih stroškov.

Ali je kakšna sprememba pri mesečnem sporočanju stanja števca?

Način sporočanja stanja števca je enak kot do 1. 9. 2011. Odjemalci lahko sporočajo stanje števca na brezplačno telefonsko številko klicnega centra 080 22 04, na spletnem mestu www.porabimkarrabim.si in prek eStoritev na spletnem mestu www.eg-prodaja.si.

Ali mora odjemalec kaj storiti (sprememba pogodbe, računi, trajniki)?

Zaradi spremenjenega načina poslovanja odjemalcem ne bo treba storiti nič.

Ali se bodo cene elektrike spremenile oziroma ali bomo ponudili kaj novega?

Cene elektrike ostajajo nespremenjene. Nova družba pripravlja nove ponudbe in ugodnosti, ki bodo še bolj zanimive za odjemalce in jih bo predstavila takoj, ko bodo pripravljene za trg.

Ali je možno spremembe pogodbenega razmerja urejati preko spleta?

Trenutno tovrstnih sprememb še ni mogoče urejati prek spleta, vendar že razvijamo aplikacije, ki bodo ponudile tudi to možnost.

So predvidene kakšne nove ugodnosti, novi paketi?

Nova družba pripravlja novosti. Tudi v prihodnje bodo ponujali storitve po ugodnih pogojih.