X

Števčno stanje

Odčitek števčnega stanja za kontrolni izračun nam lahko sporočite, če želite:

  • preveriti pravilnost višine izstavljenega obroka oziroma reklamirati izstavljeni mesečni obrok
  • če želite plačevati električno energijo po dejanski porabi
  • ob izrednem povečanju ali zmanjšanju porabe električne energije

Skupaj s števčnim stanjem sporočite tudi številko merilnega mesta, ki jo najdete na vašem računu.

Kdaj lahko sporočite števčno stanje?

Števčno stanje lahko sporočate od 1. do 5. v mesecu.

Kako pravilno odčitati števčno stanje?

  • odčitajte vsako tarifo posebej
  • zapišite samo cela števila brez decimalnega mesta
  • pri oddaji števčnega stanja prek spletne aplikacije Moj EGP in odzivnika na klicnem centru vpišite tudi vodilne ničle
  • primer pravilno odčitanega števčnega stanja s slike na levi: 080220

Med vsemi, ki boste mesečno števčno stanje sporočili prek spletne aplikacije Moj EGP, vsak mesec izžrebamo 10 nagrajencev, ki bodo prejeli bonus za električno energijo v vrednosti 5 EUR.

Pravila žrebanja:

  • V žrebanju ne morejo sodelovali zaposleni v Elektru Gorenjska Prodaja in njihovi ožji družinski člani.
  • Bonus za električno energijo bo obračunan na naslednjem izstavljenem računu. Izplačilo bonusa v gotovini ni mogoče.
  • Rezultati žrebanja bodo do 20. v mesecu objavljeni v spletni aplikaciji Moj EGP.

Kako lahko sporočite števčno stanje?

Stanje odčitka števca za kontrolni izračun lahko sporočite na naslednje načine:

  • prek spletne aplikacije Moj EGP
  • prek odzivnika na brezplačni telefonski številki klicnega centra 080 22 04 - za vnos števčnega stanja v meniju izberite tipko 3
  • prek operaterja na brezplačni telefonski številki klicnega centra 080 22 04
  • osebno na informacijskem pultu na sedežu podjetja v Kranju, ulica Mirka Vadnova 3, Kranj
  • po navadni pošti na naslov Elektro Gorenjska Prodaja, Ulica Mirka Vadnova 3, 4000 Kranj
  • po elektronski pošti na naslov [email protected]
  • po faksu na številko (04) 20 83 294.

Storitev izdelave kontrolnega izračuna je plačljiva po ceniku, razen v primeru oddaje števčnega stanja prek spletne aplikacije Moj EGP in odzivnika na brezplačni številki klicnega centra.