Obdarite sebe in svoje najbližje z energijsko varčnimi aparati za vaš dom. Odjemalci Elektra Gorenjska Prodaja kupujete še posebej ugodno. Po prijaznih cenah in s plačilom na obroke.
VečŠtevčno stanje
Odčitek števčnega stanja za kontrolni izračun nam lahko sporočite, če želite:
- preveriti pravilnost višine izstavljenega obroka oziroma reklamirati izstavljeni mesečni obrok
- če želite plačevati električno energijo po dejanski porabi
- ob izrednem povečanju ali zmanjšanju porabe električne energije
Skupaj s števčnim stanjem sporočite tudi številko merilnega mesta, ki jo najdete na vašem računu.
Kdaj lahko sporočite števčno stanje?
Števčno stanje lahko sporočate od 1. do 5. v mesecu.
Kako pravilno odčitati števčno stanje?
![]() |
|
Med vsemi, ki boste mesečno števčno stanje sporočili prek spletne aplikacije Moj EGP, vsak mesec izžrebamo 10 nagrajencev, ki bodo prejeli bonus za električno energijo v vrednosti 5 EUR.
Pravila žrebanja:
- V žrebanju ne morejo sodelovali zaposleni v Elektru Gorenjska Prodaja in njihovi ožji družinski člani.
- Bonus za električno energijo bo obračunan na naslednjem izstavljenem računu. Izplačilo bonusa v gotovini ni mogoče.
- Rezultati žrebanja bodo do 20. v mesecu objavljeni v spletni aplikaciji Moj EGP.
Kako lahko sporočite števčno stanje?
Stanje odčitka števca za kontrolni izračun lahko sporočite na naslednje načine:
- prek spletne aplikacije Moj EGP
- prek odzivnika na brezplačni telefonski številki klicnega centra 080 22 04 - za vnos števčnega stanja v meniju izberite tipko 3
- prek operaterja na brezplačni telefonski številki klicnega centra 080 22 04
- osebno na informacijskem pultu na sedežu podjetja v Kranju, ulica Mirka Vadnova 3, Kranj
- po navadni pošti na naslov Elektro Gorenjska Prodaja, Ulica Mirka Vadnova 3, 4000 Kranj
- po elektronski pošti na naslov [email protected]
- po faksu na številko (04) 20 83 294.
Storitev izdelave kontrolnega izračuna je plačljiva po ceniku, razen v primeru oddaje števčnega stanja prek spletne aplikacije Moj EGP in odzivnika na brezplačni številki klicnega centra.