- E-račun boste prejeli v vašo spletno banko.
- Naročite e-račun v Moj EGP ali v vaši spletni banki.
- Potegujte se za mesečne nagrade: 5x10 € in 10x5 €.
Plačilo računa
Izgubil sem račun. Kje lahko dobim prepis računa?
Če ne najdete tiskanega računa, lahko pokličete na brezplačno številko klicnega centra 080 22 04 (v primeru klica iz tujine: +386 4 20 83 111), kjer vam bodo posredovali želene informacije oziroma izdelali prepis računa. Prepis računa se zaračuna po ceniku.
Podatki, ki jih je treba navesti ob plačilu računa z obrazcem UPN:
Koda namena | ELEC |
Namen / rok plačila | plačilo računa za el. energijo |
Znesek | znesek obveznosti za elektriko |
Št. transakcijskega računa (IBAN) Elektra Gorenjska Prodaja | SI56 0700 0000 1282 527, odprt pri Gorenjski banki d. d. |
Referenca | SI00 in številka poslovnega partnerja* |
Podatki o prejemniku plačila | Elektro Gorenjska Prodaja, Ul. Mirka Vadnova 3, 4000 Kranj |
Podatki o plačniku/naročniku | Ime in priimek, naslov |
* Številko poslovnega partnerja najdete na vaši pogodbi oziroma na starem računu.
Kje lahko plačam račun za porabljeno električno energijo?
Račun za porabljeno električno energijo lahko poravnate prek različnih bančnih poti ali na pošti.
Mesečno prejmem več računov, ker imam več merilnih mest. Ali lahko vse račune poravnam z enim nakazilom?
Če mesečno prejmete več računov, jih lahko poravnate skupaj z enim nakazilom. Zaradi pravilnega knjiženja vas prosimo, da nam v tem primeru pošljete seznam računov, ki ste jih plačali z enim nakazilom, na elektronski naslov [email protected] ali na številko faksa (04) 20 83 271.
Prejel sem opomin, čeprav je račun plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
Potrdilo o plačilu lahko pošljete na elektronski naslov [email protected] ali na številko faksa (04) 20 83 200.
Prejel sem račun, s katerim se ne strinjam. Kako ga lahko reklamiram?
Reklamacije urejamo osebno na informacijskem pultu na sedežu podjetja ali v pismeni obliki na naslednje načine:
- na elektronskem naslovu [email protected],
- na številki faksa (04) 20 83 200 ali
- po pošti na naslovu Elektro Gorenjska Prodaja d.o.o., Ul. Mirka Vadnova 3, 4000 Kranj.
Zaradi izrednih okoliščin ne morem pravočasno poravnati računa. Ali se lahko dogovorim za odlog oziroma obročno plačilo?
Za možnost odloga plačila ali obročnega plačila dolga pošljite pismeno prošnjo na naslov Elektro Gorenjska Prodaja d.o.o., Ul. Mirka Vadnova 3, 4000 Kranj, na elektronski naslov [email protected] ali na številko faksa (04) 20 83 200.
Vaša prošnja naj vsebuje naslednje podatke:
- na kateri račun se nanaša vaša prošnja za odlog oziroma obročno odplačilo,
- če želite odlog plačila, navedite datum, kdaj boste znesek poravnali,
- če želite obročno odplačilo računa, navedite, v koliko obrokih boste poravnali obveznosti.
Na vašo prošnjo vam bomo odgovorili v 8 dneh od prejema.
Priloga | Obseg |
---|---|
![]() |
125.07 KB |